Welcome, Гост
Потребител: Парола: Запомни ме
Baaston Zone - Всички необходими материали за успешно завършване на БИТ към ФМИ ПУ "Паисий Хилендарски"

ТЕМА: Електронна търговия - доц. д-р Анна Малинова

Електронна търговия - доц. д-р Анна Малинова 14 Сеп 2013 10:45 #836

  • admin
  • admin's Avatar
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Публикации: 608
  • Получени благодарности: 36
  • Karma: 4
Anna Malinova <Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.>
11:17 (отпреди 2 часа)

до probit_zadochn.
Здравейте колеги,

Ето още веднъж адресите за ползване на Magento и OpenX:

ec-edu.fmi-plovdiv.org/[потребител]/magento - за фронтенд

ec-edu.fmi-plovdiv.org/[потребител]/magento/index.php/admin - за бекенд
(или ec-edu.fmi-plovdiv.org/[потребител]/magento/admin след като го направят)

ec-edu.fmi-plovdiv.org/[потребител]/openx


потребител: user1 - user50
парола: user1dummypass

Изпращам ви и няколко презентации, както се разбрахме, но с уговорката, че това е само малка част от материала. Всичко, което минахме на лекции и на упражнения, влиза в материала за изпит.

Поздрави,
А. Малинова


This attachment is hidden for guests. Please log in or register to see it.
БОРБАТА на човек е борба за място:
място в природата,място в обществото,
място в сърцeто и паметта на другите !!!
Последна редакция: 14 Сеп 2013 10:48 от admin.
The administrator has disabled public write access.

Re: Електронна търговия - доц. д-р Анна Малинова 15 Сеп 2013 13:49 #838

  • MoRTaLa
  • MoRTaLa's Avatar
  • OFFLINE
  • Нов потебител
  • Qki piki
  • Публикации: 7
  • Получени благодарности: 4
  • Karma: 2
This attachment is hidden for guests. Please log in or register to see it.
Последна редакция: 15 Сеп 2013 14:24 от admin.
The administrator has disabled public write access.

Re: Електронна търговия - доц. д-р Анна Малинова 02 Ное 2013 09:59 #854

  • admin
  • admin's Avatar
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Публикации: 608
  • Получени благодарности: 36
  • Karma: 4
OpenX — Безплатна система за управление на On-Line реклама (I част)

openx система за управление на реклами

:!: Липсват изображенията, ако имам време ще ги кача. Така или иначе по-важно е описанието и стъпките !

Ако вече сте успели да изградите успешен уеб сайт и имате своята постоянна аудитория и достатъчно голям трафик, може би сега е момента да помислите затова, че този сайт, създаден с толкова много усилия, може да Ви носи реална печалба. Точно така, Вашият сайт може лесно да започне да печели пари за Вас. Колкото по-голяма популярност и месечен трафик има Вашият сайт, толкова повече той привлича вниманието и на рекламодателите, които биха могли да инвестират не малко средства и да рекламират своя продукт или услуга на Вашия сайт. По този начин Вие не само можете да изкарвате допълнителни доходи за Вас, но и защо не да превърнете уеб страницата си в изключително доходен бизнес, способен да покрие всичките Ви нужди. Ето защо, ако сте от притежателите на популярни уеб сайтове или пък имате амбицията да изградите такъв, трябва да помислите за възможността да печелите реални пари чрез реклама.
Колко трафик трябва да имате, за да започнете да печелите пари?

Трафик се реализира, преди всичко когато потребителите преглеждат Вашият сайт, получавате или изпращате поща. Трафикът е количествената характеристика на популярността на Вашия сайт, защото колкото повече хора привличате към уеб страницата си, толкова повече трафик ще реализира Вашия сайт. Това от своя страна е сигнал за потенциалните рекламодатели, доколко евентуална реклама при Вас ще бъде изгодна за тях.
За да започнете да привличате рекламодатели и следователно да печелите реални пари от реклама на Вашия сайт е необходимо да имате поне около 1000 уникални посещения на ден. Под уникални посещения се разбира посещения от различни потребители. Друг термин са презареждания (reload) на сайта. Презареждане на сайта се генерира когато даден потребител разгледа няколко страници от Вашият сайт. В зависимост от съдържанието на сайта съотношението в посещенията уникални / презареждане варира в диапазон от 1:5 до 1:10-12 . Обикновено в On-Line рекламният бизнес се взимат броя на посещенията с презареждане. Ако един сайт има 1000 уникални посещения на ден и 8 000 презареждания, това означава, че рекламата разположена на него е била видяна 8000 пъти, от 1000 потребителя. В случай, че сайта Ви има тези или дори повече импресии на денонощие шансът да изградите една успешна рекламна политика е изключително добър.
Превръщането на уеб трафика в реални пари, разбира се, изисква много постоянство, експериментиране и добър нюх за продажби. Използването на реклами е изпитан метод за получаване на реален доход от посетителите на Вашия сайт.
Основни термини в On-Line рекламата

-импресия – най-общо означава показване на рекламното послание. Обикновено цените се дават на база 1000 импресии
-клик – натискане на бутона на мишката върху дадено рекламно послание. Най-често резултатът е зареждане на сайта на рекламодателя
-съотношение импресии/кликове (click to rate ) – съотношението между броят на импресиите и броят на кликовете. В днешни дни за успешен C/R се смята всеки такъв над 0,6 %.
Видове рекламни програми в зависимост от начина на заплащане

Заплащане за период -при тази програма общият брои импресии които генерира сайта за дадения период са приблизително известни. Рекламодателя заплаща определената сума за да се показва неговата реклама през даденият период.
Залащане за импресия – при тази програма, Вие получавате пари въз основа на номера на показванията, т.е. импресиите на рекламния банер на рекламодателя. Следователно при тази платежна програма се начисляват пари всеки път, когато някой потребител отвори Вашата уеб страница. В този случай, колкото повече посетители имате дневно, толкова повече пари ще изкарвате от уеб сайта си.
Заплащане за клик – при тази програма, Вие ще получавате пари единствено, когато някой от посетителите на уеб страницата Ви кликне на рекламния банер на Вашия рекламодател. В този случай отново по-големият трафик на Вашата уеб страница ще Ви помогне да спечелите повече пари от дадения банер, но освен това ще бъде добре, ако подберете добре своя рекламодател, така че предлагания от него продукт или услуга да отговаря на аудиторията на Вашия уеб сайт.
Заплащане при продажба – при тази програма, получавате пари от рекламодателя си, когато някой от посетителите на сайта Ви кликне върху рекламния банер и след това направи поръчка за някои от предлаганите от рекламодателят Ви продукти или услуги. Това означава, че едва когато рекламодателят Ви реализира продажба чрез посетител, дошъл от Вашия сайт, тогава и Вие ще получите пари. Затова както и при заплащането на клик, така и при този метод е от голяма значение да подберете изключително внимателно рекламодателите, така че те да пасват на Вашата аудитория.
Какъв софтуер е необходим за работа на системата?

За да можете безпроблемно да поставяте и сменяте различни рекламни банери на Вашия сайт Ви е необходим специален софтуер, с който да улесните максимално целия процес. Най-популярния софтуер за управление на реклами е phpAdsNew, който можете да инсталирате изключително лесно на Вашия сайт. PhpAdsNew е open source проект, т.е. той се разпространява абсолютно безплатно и притежава всички необходими функции, които могат да Ви послужат при работата с него.
Една от най-добрите възможности на phpAdsNew е, че Ви позволява да създадете персонални акаунти на всичките си рекламодатели, за да могат те да проверяват статистиките за техните банери, т.е. колко пъти са били показани, колко пъти някой от посетителите на Вашия сайт е кликнал върху тях и др.
Преди да започнете да търсите рекламодатели обаче трябва много добре да се запознаете със статистиките за Вашия собствен сайт. Това означава, че трябва да сте наясно с това колко уникални посещение и импресии имате дневно. Всеки клиент на СуперХостинг.БГ има възможността да провери статистиката за посещенията на уеб сайта си, чрез приложенията в контролния панел (cPanel) на своя хостинг акаунт – Awstats и Webalizer.
Инсталация на OpenX (phpAdsNew)

За да инсталирате phpAdsNew първо е необходимо да изтеглите програмата от официалния и сайт www.phpadsnew.com. Имате възможност да я изтеглите в .zip или .tgz формат. След това разархивирайте вече сваления архив на Вашия твърд диск в предварително създадена нова директория.
За функционирането на системата е необходимо да създадете нова база данни във Вашия хостинг акаунт. Това става изключително лесно, ако контролният панел, който използвате е cPanel. Контролен панел (cPanel) се предоставя на всички потребители на хостинг услугите на СуперХостинг.БГ.
Ето и стъпките, които е необходимо да извършите.
1. Влезте в контролния панел на Вашият хостинг акаунт, като заредите в уеб браузър следният адрес: www.your-name.com/cpanel. Където your-name.com е името на домейна асоцииран с Вашят хостинг акаунт. Ще видите стартовия екран на контролния панел:
cpoanel mysql db

2.Влезте в менюто `MySQL бази данни`, където трябва да създадете нова база данни. За да го направите просто попълнете в карето New Database избрано от Вас име за новата база данни и натиснете бутона `Create Database`. Ще видите съобщение, че базата данни е създадена успешно. След това се върнете отново в същото меню, за да създадете и потребител, който ще ползва новата база данни. Това става като попълните потребителско име и парола в съответните полета и натиснете бутона Create User.
cpaneldbcreateuser
cpaneldbadduserpassword1

3.Следващата стъпка е да укажете, че създадения от Вас потребител ще ползва новата база данни. Това става в същото меню в секцията Add Users To Your Databases. От падащите менюта изберете съответно: в полето User името на създадения от Вас потребител, а в полето Database – името на новата база данни. След това натиснете бутона Add User To Database
*Забележка: Пред имената на потребителя и базата данни автоматично от контролния панел се поставя префикс, отговарящ на потребителското име на Вашият хостинг акаунт.
cPanel mysql db add user privilages

След като приключите с тези стъпки, трябва да качите разархивираните файлове на phpAdsNew на сайта си. Най-добре е да направите това през FTP клиентска програма, като преди това създадете нова директория в папката public_html на Вашият хостинг акаунт.
След това можете да пристъпите към същинската инсталация на phpAdsNew. Заредете в уеб браузър адреса, който сте задали при качването на файловете през FTP. Ще видите следния екран:
openx-step1-8

Натиснете бутона Proceed, след като се запознаете с лицензионната информация отново натиснете бутона Proceed, за да стартирате инсталацията. Ето и стъпките, които са необходими за инсталацията:
1.Попълнете данните за себе си или за Вашата компания, въведете валиден е-майл адрес и изберете език. След това въведете потребителско име и парола, с които ще администрирате phpAdsNew. След като сте готови, натиснете бутона Proceed.
openx install config 2

2.На следващата стъпка е необходимо да въведете информацията за MySQL базата данни. В полето Database user name въведете името на потребителя, който създадохте в контролния панел на хостинг акаунта, като не забравите да го въведете заедно с автоматично добавения префикс. В полето Database password попълнете паролата, която сте указали при създаването на потребителя, а в полето Database name въведете името на новата база данни. Когато сте готови, натиснете бутона Proceed.
openx install config 3

3.Ако инсталацията е преминала успешно, ще видите следното съобщение: `Congratulations! The instalation of phpAdsNew is now complette.`
openx install config 4

4. Натиснете бутона `Proceed`, за да пристъпите към администрирането на phpAdsNew. Въведете потребителското име и паролата, което указахте в първата стъпка и натиснете бутона `Login`. Ще видите стартовия екран на контролния панел на phpAdsNew.
openx install config 5

Първото, което е необходимо да направите след инсталацията, за да работи коректно phpAdsNew е да стартирате т.нар. автоматична поддръжка (maintenance). Това е необходимо, защото в противен случай скрипта ще спре да работи, а това ще доведе до спирането на Вашите кампании, т.е. рекламните банери няма да се показват на Вашия уеб сайт. Ето и стъпките, които е необходимо да направите, за да настроите тази поддръжка, използвайки cPanel – контролния панел на Вашият хостинг акаунт.
1.Влезте в контролния си панел и изберете менюто Cron jobs. Ще видите следния екран:
openx-screenshot25

2.Натиснете бутона Standard и ще видите следния екран
openx install config

3.В първото поле въведете валиден е-майл адрес, на който да получавате докладите. В полето `Command to run` въведете следният ред:
php /home/user-name/public_html/phpAdsNew/maintenance/maintenance.php
ВАЖНО!
В тази команда на мястото на `user-name` поставете потребителското има на Вашия cPanel хостинг акаунт, т.е. потребителското име, с което влизате в контролния панел .
На мястото на `openx` напишете името на директорията, в която е инсталиран openx.
4.В следващите прозорци трябва да изберете кога да се извършва съответната команда.
СуперХостинг.БГ препоръчва да посочите:
-За минути – 0
-За часове – Every Hour
-За месеци – Every Month
-За дни – Every Day
-За дни от седмицата – Every Weekday
Това означава, че командата, която зададохте в горното поле ще се извършва всеки час. Съответно Вие също ще получавате доклад от извършената операция. Ако не желаете да получавате такъв доклад след въведената команда добавете следното:
> /dev/null
Пълната команда трябва да изглежда така:
php /home/user-name/public_html/phpAdsNew/maintenance/maintenance.php > /dev/null
След като сте готови, натиснете бутона `Save Crontab`.
Това са необходимите стъпки, които трябва да извършите, преди да започнете същинската работа с phpAdsNew
До тук се запознахте с инсталацията и първоначалната конфигурацията на системата за реализация и поддръжка на On-Line реклама.
БОРБАТА на човек е борба за място:
място в природата,място в обществото,
място в сърцeто и паметта на другите !!!
Последна редакция: 02 Ное 2013 10:02 от admin.
The administrator has disabled public write access.

Re: Електронна търговия - доц. д-р Анна Малинова 02 Ное 2013 10:00 #855

  • admin
  • admin's Avatar
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Публикации: 608
  • Получени благодарности: 36
  • Karma: 4
OpenX — Безплатна система за управление на On-Line реклама (II част). Администриране на OpenX

openx система за управление на реклами

В първата част на тази статия Вие се запознахте с процеса на инстaлация на phpAdsNew, както и с няколко стъпки от първоначалната конфигурация. Във втората част ще обърнем внимание на административната част на системата за управление на On-Line реклама.
След като инсталацията на phpAdsNew е завършена е необходимо да направите някои настройки на софтуера. За целта въведете в Интернет браузър URL-а на мястото където сте инстлирали phpAdsNew.

Ще видите следния идентификационен екран:
openx administration login

В съответните полета попълнете потребителското име и парола, които зададохте още на първата стъпка от инсталацията и натиснете бутона `Login`, за да видите стартовия екран на администраторския панел.
openx-admin-area1

В горната част на екрана ще видите няколко различни менюта:
Inventory (Инвентар) – от тук Вие можете да администрирате т.нар. издатели (publishers) и рекламодатели (advertisers).
Statistics (Статистики) – това меню Ви дава пълна информация за импресиите (AdViews), т.е. броя на показванията на определен банер и за кликовете (AdClicks), т.е. колко пъти някой от посетителите на Вашия уеб сайт е кликнал на съответния банер.
Reports (Доклади) – тук ще можете да получавате доклади за различни параметри под формата на таблица.
Settings (Настройки) – това меню Ви позволява да променяте различните настройки, които управляват функционирането на софтуера.
Менюто Inventory съдържа рекламодателите, кампаниите и банерите. Банерите винаги са част от някоя кампания, а всяка кампания може да съдържа един или повече банери. Кампаниите са функция на рекламодателя, а всеки рекламодател може да има множество кампании.
Създаване на `Publisher` (Издател)

В най-общия случай издателя (publisher) сте Вие и Вашия сайт, но тъй като чрез phpAdsNew могат да се управляват рекламите на множество сайтове има възможност да бъдат добавяни издатели, т.е. други сайтове, чиито реклами също ще се поддържат от phpAdsNew. Тази опция можете да използвате в случай, че притежавате повече от един сайт и искате да управлявате рекламите на всички тях чрез PhpAdsNew. Следователно първият издател, който трябва да създадете сте Вие.
За да създадете нов издател изберете менюто Inventory-> Publishers & Zones-> Add new publisher.
openx add publisher

Ще видите следната форма:
openx add publisher

Попълнете всички полета като съответно зададете име на издателя, посочите URL-а на Вашия уеб сайт, лице за контакт, e-mail, език, потребителско име и парола. След това имате възможност да посочите какви права ще има новият издател (`Publisher`). След като сте готови натиснете бутона `Next`. PhpAdsNew автоматично ще ви прехвърли към настройките на т.нар. `зони`, които ще се асоциират с новия издател. За да създадете първата си `зона` попълнете съответните полета за име и описание, в полето Zone type изберете типа на банера, а от падащото меню в полето Size определете размера на банера, който ще поставите. Когато сте готови натиснете бутона Next.
По този начин Вие добавихте себе си като `Издател` (`Publisher`) и създадохте първата си `Зона` на Вашия сайт.
Типове зони

Ето накратко какви типове зони имате възможност да създадете:
Banner, Button or Rectangle – това е може би най-често използваната опция, тъй като тя Ви позволява да разположите на сайта си JPEG или GIF файл, а също така и Flash SWF клипове.
Interstitial or Floating DHTML – тази опция Ви позволява да разполагате динамични реклами, които се движат по сайта Ви, когато някой потребител го достъпва.
Pop-up – тази опция зарежда нов прозорец, в който се намира рекламният банер, всеки път, когато някой потребител посещава Вашия сайт. Този тип рекламни съобщения често са нежелани и се блокират от посетителите.
Text ad – тази опция Ви позволява да разположите информация за рекламодателя под формата на текстово съобщение.
След като създадете новата зона в подменюто `Advanced` имате възможността да изберете втори банер, който да заеме мястото на вече разположение, когато той изчерпи зададените му импресии или т.нар. `AdViews`.
Подменюто `Linked banners` Ви позволява да изберете кампаниите, ако вече сте създали такива, които ще използва създадената `зона`. От падащото меню имате възможност да изберете опцията `Banner selection` или `Keywords`. В случай, че избере първата опция Вие ще можете да изберете банери от всички активни `кампании`, които съвпадат с типа на конкретната `зона`. В случай, че изберете втората опция, Вие имате възможност да създадете списък с ключови думи. PhpAdsNew ще сравни тези ключови думи с тези, които се асоциирани с отделните банери и ще покаже тези, които отговарят на съответния критерий. Това Ви позволява да подбирате внимателно банерите на сайта си, така че да отговарят най-точно на Вашата аудитория, като по този начин увеличавате успеха на кампаниите си.
Създаване на `Advertiser` (`Рекламодател`)

Създаването на `Рекламодател` е изключително лесно. Всеки `Рекламодател` може да бъде асоцииран с една или повече `Кампании` (`Campaigns`). Кампаниите имат различни характеристики, като начална дата, крайна дата и т.н. Всяка кампания съдържа различен брой банери, които рекламодателят иска да разположи на сайта на издателя, т.е. на Вашата уеб страница. Банерите могат да бъдат във различен формат – статично JPEG изображение, анимиран GIF файл, Flash SWF филмче или обикновен HTML код, т.е. текстов линк.
Тук важни са следните две понятия:
AdViews – когато е асоцииран със съответната кампания, този параметър представлява максималния брой от импресии (показвания), които рекламния банер трябва да направи на уеб сайта на издателя.
AdClicks – този параметър представлява максималния брой от кликове, които са разрешени за даден банер приди кампанията да приключи.
За да създадете нов `Рекламодател` изберете менюто Inventory-> Advertisers & Campaigns-> Add New advertiser.
openx creat-advertiser

Ще видите следната форма:
openx creat advertiser 2

Тук отново трябва да попълните необходимата информация за `рекламодателя`-име, лице за контакт, e-mail адрес, потребителско име и парола. Препоръчваме Ви първо да добавите себе си като `рекламодател`, т.е. попълнете отново Вашата информация. Когато сте готови, натиснете бутона `Next`.
Следващата стъпка е да създадете нова `кампания`, като използвате формата, която е пред Вас.
openx creat advertiser 3

Попълнете полето `Name` и в случай, че създавате кампанията за собствените си банери, оставете останалите опции както са зададени. Това ще Ви позволи да имате неограничен брой `AdViews` и `AdClicks` за Вашите банери.
Ако създавате кампанията за друг рекламодател, тук имате възможността да определите максималния брой на `AdViews` и `AdClicks`, които могат да бъдат реализирани, преди да приключи кампанията. Също така имате възможност да определите началната и крайната дата за съответната кампания. Опцията `Priority` Ви дава възможността да определите дали кампанията е с висок или нисък приоритет.
Когато сте готови, натиснете бутона Save Changes. След това ще видите списък със `зоните`, които могат да бъдат асоциирани със създадената кампания. Този списък трябва да включва и създадената по-рано `зона`. Изберете тази `зона` и натиснете бутона `Save changes`, за да пристъпите към следващата стъпка: добавяне на `банер` към създадената `кампания`. За целта изберете `Add new banner`.
openx creat advertiser 4

Типове банери

От падащото меню имате възможността да изберете между следните типове банери:
Local banner (SQL) – това е най-често използваната опция, която ви позволява да качите JPEG или GIF файл, както и Flash SWF файл за банер
External Banner – ако изберете тази опция, трябва да въведете URL адреса на банер, който съществува на някоя друга страница и след това да посочите URL адрес, на който искате да се показна този банер.
HTML banner – тази опция Ви дава възможност да разполагате рекламното съобщение под формата на обикновен текст.
От падащото меню изберете опцията, която прецените, че отговаря най-добре на Вашите изисквания. В зависимост от избраната опция, попълнете необходимата информация и натиснете бутона `Save Changes`.
Статистики и доклади (`Statistics` и `Reports`)

Тези два раздела имат изключително голямо значение за привличането на потенциалните рекламодатели към Вашия сайт. Чрез тях най-добре се представят конкретните резултатите от различните кампании, които Вие вече сте активирали на Вашия сайт.
*Забележка: В случай, че все още не сте стартирали кампаниите в тези раздели няма да има постъпила информация.
Статистиките показват съвсем точно броя на импресиите (показванията) и кликовете на всеки рекламен банер. Като администратор, Вие имате пълен достъп до статистиките от всички `рекламодатели` и `издатели`. За да се запознаете с тях, изберете бутона `Statistics` на контролния панел на phpAdsNew. Ще видите статистиките за `рекламодателите` и техните `кампании`. Изберете линка `Expand All`, за да видите подробната статистика за всеки `рекламодател`, `кампания` и `банер`.
Имате възможност лесно да скриете данните за неактивните `рекламодатели`, като изберете линка `Hide inactive advertisers`. Също така, за Ваше удобство, можете да подредите статистиката според различни критерии, например:
— статистика за днешния ден
— статистика за предишния ден
— статистика за последната седмица
— статистика за настоящия месец и т.н.
За целта, просто изберете съответната опция от падащото меню в горната част на страницата.
Вашите `рекламодатели` също могат да имат достъп до статистиката за техните кампании. За да я прегледат е необходимо просто да влезнат в контролния панел на phpAdsNew с потребителското име и паролата, които Вие сте въвели още при създаването на техните акаунти. Така те ще могат да следят ежедневно как вървят кампаниите им.
В случай, че не желаете Вашите `рекламодатели` да имат достъп да контролния панел и да преглеждат от там статистиките за кампаниите си, можете да използвате т.нар. `доклади` (`Reports`). Чрез това меню лесно можете да изтеглите информацията от базата данни и да я трансформирате в документ под формата на таблица.
За целта, просто изберете опцията `Advertiser history` от падащото меню, за да се заредят необходимите статистики. След това изберете `рекламодателя`, за който искате да създадете доклада и натиснете бутона `Generate`.
Освен статистиките за Вашите `рекламодатели`, Вие възможност да видите доклад само за определена зона или кампания и т.н. Просто изберете съответната опция от падащото меню. Можете да избирате от следните възможности:
— Zone history
— Publisher history
— Advertiser history
— Campaign history
— Global history
Настройки (`Settings`)

За да промените настройките, влезте в контролния панел на PhpAdsNew и изберете бутона `Settings`. Ще видите следния екран:
openx admin settings

Менюто `Settings` съдържа четири подменюта:
Main settings – оттук Вие можете да контролирате почти всички главни настройки на phpAdsNew, като информация за базата данни, административни настройки и т.н.
Maintenance – това подменю Ви позволява да направите някой по-финни настройки, като приоритет при показването на различните банери, базиран на статистиките от посещенията на Вашия сайт и направените импресии.
Product Updates – оттук Вие имате възможност да следите дали има нови версии на phpAdsNew, за да можете своевременно да обновявате програмата.
User log – това подменю Ви позволява да се информирате за всяка активност в phpAdsNew, като това кога Вашите `рекламодатели` са влизали в контролния си панел.
Ако информацията в тази статия не Ви е достатъчна, моля посетете официалния сайт на phpAdsNew:
www.phpadsnew.com
Също така мажете да посетите и форума към сайта, където да зададете евентуалните си въпроси — forum.phpadsnew.com
БОРБАТА на човек е борба за място:
място в природата,място в обществото,
място в сърцeто и паметта на другите !!!
Последна редакция: 02 Ное 2013 10:03 от admin.
The administrator has disabled public write access.